25.4.11

Viss un visos — Kristus

Tas, laikiem piepildoties, bija apņēmies novest līdz galam, visu apvienojot zem vienas galvas — Kristus, gan to, kas debesīs, gan to, kas virs zemes.” (Efeziešiem 1:10)

Kādas dievbijīgas sievietes Bībeles priekšlapā izlasīju ierakstu, kas liecina par viņas mīlestību pret Jēzu un kuru viņa pati dēvēja par „viss un visos — Kristus”:

Viņš ir mana augšāmcelšanās un dzīvība (Jāņa 11:25).

Viņš ir patiesība, kas mani šķīsta (Jāņa 14:6).

Viņš ir mans ceļš, pa kuru man jāiet (Jāņa 14:6).

Viņš ir mans Kungs, kurš valda (Jāņa 20:28).

Viņš ir mans Skolotājs, kurš pamāca (Atkl. 3:2).

Viņš ir Sakne, no kuras es izaugu (Atkl. 22:16).

Viņš ir mans Gans, kas mani vada (1. Pēt. 5:4).

Viņš ir Dzīvais Ūdens, kas remdē manas slāpes (Jāņa 7:37).

Viņš ir Debesu maize, kas apmierina manu dvēseli (Jāņa 6:48).

Viņam ir balts tērps, ar kuru mani apsegt (Jes. 61:10).

Viņam ir ēdiens, ar kuru mani spēcināt (Jāņa 4:32).

Viņam ir zāles, lai mani atjaunotu (Jer. 30:17).

Viņš ir mana Gaisma, kas mani vada (Jāņa 1:9).

Viņam ir zelts, ar kuru mani darīt bagātu (Atkl. 3:18).

Viņam ir vīns, ar kuru mani iepriecināt (Ps. 104:15).

Viņam ir taisnība, ar kuru mani attaisnot (Rom. 5:17).

Viņam ir žēlastība, ar kuru mani glābt (Lūkas 4:22).

Viņam ir žēlastība, ar kuru mani uzturēt (Ebr. 4:16).

Viņam ir svētība, ar kuru mani kronēt (Ps. 146:5).

Viņš ir mana Dziesma, kas mani iepriecina (Ps. 40:4).

Viņš ir mans mierinājums ciešanās (Ps. 34:19).

Viņš ir mans drošais glābiņš no ienaidniekiem (Ebr. 6:18).

Viņš ir mans Pravietis, kurš atklāj nākotni (Ap. d. 3:22).

Viņš ir viss (Efez. 1:10).

(Viljams Džonsons)