12.7.10

VAJADZĪGA GUDRĪBA? KĀPĒC NEJAUTĀ DIEVAM?

Manā galvā jaucās domas, pārdomājot, kā labāk mana uzņēmuma valdes locekļiem darīt zināmas domas un jūtas, kuras bija manā sirdī. Kā labāk nodot to svarīgo informāciju, kuru es vēlējos, lai viņi zinātu,- veidā, kas viņiem ļautu to pilnībā saprast, tāpat kā veidu, kā es nonācu līdz šādiem secinājumiem? Vadoties no pieredzes, es zināju, ka man atkal jāvēršas pie Dieva, lai iegūtu skaidras norādes un gudrību.

"Dievs, parādi man Savu dienaskārtību rītdienas valdes sēdei," es lūdzu pirms došanās gulēt tajā vakarā. Tad es devos gulēt, ticot, ka no rīta mostoties man būs nepieciešamās atklāsmes. Ja godīgi, es biju pārliecināts, ka manā rīcībā būs detalizēts plāns; tā vietā Dievs man prātā bija atsaucis kādu pagātnes notikumu, kurš likās ļoti atbilstošs tām problēmām, kuras vēlējos pārrunāt ar valdi.

Nākamajā rītā mans stāsts radīja perfektu atmosfēru turpmākajai sarunai. Tas ne tikai atspoguļoja manas sirds stāvokli, bet arī parādīja galvenos turpmākās sarunas punktus.

Lai arī es biju gandarīts, tomēr nebiju pārsteigts par tik spilgtu atbildi uz lūgšanām, kurās prasīju gudrību un vadību. Manā ceļojumā kā Kristus sekotājam, tāda pieredze man bija jau vairākkārt, un vēlreiz Dievs bija parādījis Savu uzticamību, atbildot uz manām vajadzībām. Bībelē Jaunajā Derībā, Jēkaba vēstulē 1:5 mācīts: "Bet, ja kādam no jums trūkst gudrības, tas lai to lūdz no Dieva, kas visiem dod devīgi un nepārmezdams, un viņam taps dots."

Diemžēl šādi lūgumi pēc gudrības ir drīzāk izņēmums, nevis likums. Esmu ievērojis, ka dažkārt nepieciešamība dienas laikā liek rīkoties nekavējoties, tā vietā, lai izturētu pauzi un lūgtu Dievu pēc vadības. Citiem cilvēkiem šāda iespēja pat nešķiet apspriešanas vērta: „Kāds Dievam sakars ar biznesu? Kāpēc lai Dievam interesētu tas, ko es daru darbā - vai arī kā es to paveicu?’’

Šiem cilvēkiem es vēlos uzsvērt, ko Bībele stāsta par mūsu attiecībām ar Dievu darba vietās. Jaunajā Derībā ir teikts: “Jo mēs esam Dieva darba biedri, jūs esat Dieva aramais tīrums, Dieva celtne” (1. Korintiešiem 3:9). Man tas šķiet ļoti vienkārši un ļoti dziļdomīgi – mēs strādājam kopā ar Dievu, un Viņš strādā kopā ar mums, lai sasniegtu Viņa mērķus uz zemes, ietverot gan biznesu, gan profesionālo pasauli.

Ja tā ir taisnība, tad nekonsultēties ar Dievu un nejautāt pēc Viņa gudrības, pieņemot sarežģītus un grūtus lēmumus, ar kuriem saskaramies ik dienas, ir muļķīgi. Mums ir dažādi padomnieki un konsultanti, kad nepieciešams; kāpēc tāpat nepakonsultēties ar Dievu svarīgos gadījumos? Kā Bībele mums vēsta: “Liels ir Tas Kungs un augsti teicams, neizdibināma ir Viņa varenība” (Psalmi 145:3).

Dievs kvēli vēlas būt jūsu partneris arī darbā. Viņš apsola dāsni nodrošināt arī gudrību. Tikai pavaicājiet Viņam!

Autors: Riks Bokss (Rick Boxx)

www.cbmc.lv