25.5.09

ATRAST CERĪBU, KAD VISS ŠĶIET BEZCERĪGS

Pirms kāda laika, kad ekonomika bija spēcīga un daudzi cilvēki baudīja labklājību, šķita, ka daudzi vēlas:

-       Pirkt lietas, kuras viņiem nav nepieciešamas, izmantojot naudu, kuras tiem nav, lai atstātu iespaidu uz cilvēkiem, kuri tiem nemaz nepatīk.

Tagad, kad ekonomiskā situācija kļuvusi smagāka un nenoteikta, es redzu, ka daudzi no šiem cilvēkiem:

-       Mēģina turpināt izskatīties lieliski, kaut arī iekšēji jūtas ievainoti, lai atstātu iespaidu uz citiem, kuri klusē, bet tāpat iekšēji jūtas ievainoti.

Man ir vairāki draugi, kuri pagājušā gadā katrs ir zaudējuši lielākas summas vai nu sabrūkot biznesam, vai arī zaudējot investīcijas. Tāpēc, ka katrs ir atšķirīgā garīgās attīstības stadijā, arī problēmas katrs uztvēra savādāk. Viena galējība – viņam liekas, ka ir līdz acīm mēslos, finanšu problēmas nav atrisināmas, un viņš atklāti runā par pašnāvību.

Pretēji tam, – citam (kurš patiesībā zaudējis lielāku naudas daudzumu) liekas, ka viņš līdz acīm ir mēslojumā un tūlīt būs unikāla iespēja izaugsmei, un ir optimistiski satraukts par to, kādi būs Dieva nākamie soļi.

Pirms daudziem gadiem, kad es tikko biju nolēmis nopietni pievērsties savai ticībai Dievam, draugs iedrošināja padziļināti izpētīt un pārdomāt dažas Rakstu vietas, kas ļoti veicina domas. Šajā laikā man nebija ne jausmas, ka drīzumā es virzīšos no salīdzinošas labklājības pozīcijas uz bankrotu. Vairākas no šīm Rakstu vietām, kuras mani noturēja no noslīkšanas mēslos, kurus sajutu ap sevi, bet tā vietā palīdzēja man augt, līdzīgi kā mēslojums, ir citētas šo pārdomu noslēgumā.

Ja jūs vai jūsu draugs šobrīd cīnās ar finansiālām problēmām un izaicinājumiem, un vēl nevēlas par to runāt, es iesaku iegādāties grāmatu ar nosaukumu „How To Survive The Economic Meltdown”, kuras autors ir Patriks Molejs (Patrick Morley), ko var izdarīt apmeklējot viņa mājas lapu: www.maninthemirror.org. Ja jūs vai jūsu draugs esat gatavi par to runāt, es iesaku jums draugu iepazīstināt ar Bībeli, tās patiesību un apsolījumiem, un mācīties, ko tā saka par pašreizējām cīņām.

Lūk, dažas man, it īpaši grūtību brīžos, kad liekas cerības zudušas, ļoti nozīmīgas Rakstu vietas:

"Turiet, mani brāļi, to par lielu prieku, ka jūs krītat dažādās kārdināšanās, zinādami, ka jūsu ticības pārbaudīšana rada izturību. Bet izturība lai parādās darbā līdz galam, ka jūs būtu pilnīgi caurcaurim un jums nebūtu nekāda trūkuma. Bet, ja kādam no jums trūkst gudrības, tas lai to lūdz no Dieva, kas visiem dod devīgi un nepārmezdams, un viņam taps dots. Bet lai viņš lūdz ticībā, nemaz nešaubīdamies, jo, kas šaubās, līdzinās vēja dzītam un mētātam jūras vilnim. Jo tāds cilvēks, vīrs ar dalītu dvēseli, nepastāvīgs visos savos ceļos, lai nedomā, ka viņš no Tā Kunga ko saņems." (Jēkaba 1:2 – 8).

"Bet ne vien par to: mēs teicam sevi laimīgus arī savās ciešanās, zinādami, ka ciešanas rada izturību, izturība - pastāvību, pastāvība - cerību, bet cerība nepamet kaunā, jo mūsu sirdīs izlieta Dieva mīlestība ar Svēto Garu, kas mums dots. " (Romiešiem 5:3–5).

"Jo Es zinu, kādas Man domas par jums, saka Tas Kungs, miera un glābšanas domas un ne ļaunuma un ciešanu domas, ka Es jums beigās došu to, ko jūs cerat. Kad jūs Mani tad piesauksit, Es jums atbildēšu, un, kad jūs nāksit un Mani pielūgsit, Es jūs paklausīšu. Kad jūs Mani meklēsit, jūs Mani atradīsit. Ja jūs no visas sirds Mani meklēsit."  (Jeremijas 29:11 – 13)

Autors: Kens Korkovs

Latviešu valodas tulkojums CBMC-Latvija, Copyright 2009 / www.cbmc.lv