12.10.07

Ko tu saki?

“Jo Dievs, Ābrahāmam apsolījumu dodams, kad Viņam nebija lielāka pie kā zvērēt, zvērēja pie Sevis paša, sacīdams: tiešām, svētīdams Es tevi svētīšu un vairodams tevi vairošu.” (Ebrejiem 6:13, 14.)

Tu saki, “tas nav iespējams.”

Dievs saka, “visas lietas iespējamas.” (Mateja 19:26.)

Tu saki, “neviens mani nemīl.”

Dievs saka, “Es tevi mīlu.” (Jāņa 13:34, TLB.)

Tu saki, “es to nespēju.”

Dievs saka, “tu visu spēj.” (Skat. Filipiešiem 4:13.)

Tu saki, “es esmu noraizējies.”

Dievs saka, “uztici visas rūpes Man.” (Skat. 1. Pētera 5:7.)

Tu saki, “es nesaprotu.”

Dievs saka, “Es tev došu gudrību.” (Skat. 1. Korintiešiem 1:30.)

Tu saki, “man bail.”

Dievs saka, “tu vari būt drošs.” (Skat. Jāņa 16:33.)

Tu saki, “man trūkst naudas.”

Dievs saka, “Es gādāšu par visām tavām vajadzībām.” (Skat. Filipiešiem 4:19.)

Tu saki, “es jūtos vientuļš.”

Dievs saka, “Es tevi neatstāšu un tevi nepametīšu.” (Ebrejiem 13:5.)

Saki, kā tu tagad jūties? Bagāts? Svētīts? Pateicīgs? Atceries, visu nosaka attieksme!