21.12.09

IZVĒLIETIES RĪKUS UN PADOMUS, KURUS PIEŅEMT

Pirms kāda laika es runāju ar vienu interneta tīkla lappušu dizaineru, kurš man apgalvoja, ka visi kā primāro interneta pārlūkprogrammu lietojot Mozilla Firefox, un man noteikti savs portāls jāoptimizē šim pārlūkam. Atbilstoši viņa teiktajam, Internet Explorer ir novecojis, un es to varētu vispār neņemt vērā.

Mani draugi, kuri lieto Apple datorus, bieži ir atgādinājuši, ka visi svarīgie cilvēki lietojot „Makus,” tā kā arī man vajadzētu pārtraukt lietot Microsoft Windows.

Es veicu nelielu un vienkārši izpildāmu pētījumu un noskaidroju, ka tikai 8% mana portāla apmeklētāju izmanto Firefox. Kamēr vairāk nekā 90% izmanto kādu no Internet Explorer modifikācijām. Tāpat tikai 7% no viņiem lietoja Apple datorus.

Šis pētījums, kas parādīja, ka patiesībā vairāk nekā 90% cilvēku lietoja Windows un Internet Explorer, atgādināja man, ka citu padomi vienmēr jāuztver ar piesardzību. Tas tāpat man atgādināja, ka jābūt arī uzmanīgam izsakot savu viedokli, jo to var viegli pārbaudīt ar faktiem.

Bībelē Apustuļu darbos 17:11 teikts: “Tie bija labvēlīgāki par Tesalonīkes jūdiem un vārdu labprāt uzņēma, meklēdami ik dienas rakstos, vai tas tā esot.” Atbilstoši šai rakstu vietai, sacītā pārbaude tā atbilstībai Bībelei ir ļoti cildena īpašība.

Mums nav akli jāpieņem tas, ko cilvēki mums stāsta, neveicot savus pārdomātus pētījumus. Tam nav nozīmes, vai veicam svarīgus, ar biznesu, finansēm vai personīgo dzīvi saistītus lēmumus, bet iespējams vēl jo būtiskāk pieņemot lēmumus, kuri saistīti ar mūžību. Var nebūt svarīgi tas, kādu interneta pārlūku jūs lietojat, bet saprast Dieva mīlestību un piedošanu, kuru Viņš piedāvā caur ticību Jēzum Kristum, ir ļoti būtiski, raugoties no mūžības perspektīvas. Tādēļ jūsu lēmumiem nevajadzētu tikt balstītiem uz paviršām baumām vai citu viedokļiem bez oriģinālā avota – Bībeles studēšanas.

Kopš sarunas ar minēto web lappušu veidotāju, es esmu ielādējis Firefox un atklājis, ka tam ir dažas priekšrocības. Tomēr arī Internet Explorer ir dažas priekšrocības, tā, ka es mēdzu pārslēgties atkarībā no situācijas no viena pārlūka uz otru. Tie abi ir tikai rīki un nav universāli. Jo vairāk rīku ir jūsu instrumentu kastē, un jo vairāk jūs zināt, kad tos izmantot, jo labāk.

Tas pats attiecas uz garīgo izaugsmi. Bībeles studijas ir ļoti svarīgas, lai mācītos par Dievu. Vēl viens svarīgs garīgās izaugsmes rīks ir lūgšanas, un tāpat iedrošinājums no citiem ticības brāļiem un māsām, un dievkalpojumu apmeklēšana, un citas garīgas sanāksmes, grāmatu lasīšana un citi garīgās sapratnes izaugsmes veicinātāji.

Jāatceras trīs lietas:

·         Neticiet visam, ko jums stāsta.

·         Lietojiet visus pieejamos rīkus.

·         Esiet atvērts tam, ko Dievs jums saka.

Autors: Džims Matis

Latviešu valodas tulkojums CBMC-Latvija, Copyright 2009 / www.cbmc.lv